آشنایی با اجلاس شهرداران آسیایی
بورس و اوراق بهادار، بازاریابی داخلی و خارجی، اقتصادی، مدیریت، بازرگانی، قوانین امور گمرکی
تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
آشنایی با اجلاس شهرداران آسیایی
جمعه 15 ارديبهشت 1391 ساعت 3:43 | بازدید : 663 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

 

اجلاس شهرداران آسیایی 2008 پاسخی به فراخوان "مجمع پارلمان‌های آسیایی" (APA) است.
پارلمان‌های 19 کشور عضو و 18 کشور ناظر "انجمن پارلمان‌های آسیایی برای صلح"  (AAPP) را در نوامبر 2006 به یک سازمان بین‌المجالس پیشرو به نام "مجمع پارلمان‌های آسیایی" (APA) تغییر دادند.
اعضای APA دست کم دوبار در سال برای ترویج دیدگاه انسجام بیشتر آسیا تشکیل جلسه می‌دهند.
 "بازار مشترک انرژی آسیا"، "پیمان دوستی در آسیا"، "تنوع فرهنگی در آسیا"، "کاشتن یک میلیارد درخت در آسیا و پایداری زیست‌محیطی"، "مبارزه با فساد و ترویج حکمرانی خوب" برخی از مضامین در برنامه کار APA است.
APA در 20 نوامبر 2007، از دولت‌های محلی، شوراهای و شهرداران خواست تا اطلاعات و تجربه را با دیدگاهی مبنی بر ترغیب همکاری و انسجام در آسیا مبادله کنند. (قطعنامه APA در باره موضوعات اجتماعی و فرهنگی به تاریخ 20 نوامبر 2007، در پاراگراف 63 از قطعنامه  تهران در همان سال بازتاب یافته است).
اجلاس شهرداران آسیایی 2008 پاسخ شهرداران آسیایی به این فراخوان و آغاز همکاری راهبردی میان شهرها و پارلمان‌ها در آسیا برای ترغیب اتحاد این کشورها است.
برای شهرها، دیدگاه اتحاد بیشتر در آسیا یک رویای دوردست سیاسی نیست، بلکه امری حتمی برای زندگی روزمره در این عصر دگرگونی سریع است.
 مبارزه با حاشیه‌نشینی و فقر شهری، غنی‌کردن زندگی درونی شهر، پرداختن به گسترش شکاف درون شهرها، کشورها و میان آنها، مدیریت توسعه شهری و موضوع کیفیت زندگی مسائلی هستند که به طور مستقیم بر دیدگاه اتحاد آسیایی از یک طرف و برنامه اولویت‌های اصلی درهر شهر بزرگ آسیا از طرف دیگر تکیه دارد.
اجلاس شهرداران آسیایی 2008 [تهران؛ میزبان شهرداران کلانشهرهای آسیایی] قصد دارد حمایت از این دیدگاه اتحاد آسیایی را که بوسیله APA هدایت می‌شود، ابراز کند و به مبادله دیدگاه‌ها در این باره بپردازد که چگونه روابط کاری برقرار کنند تا بتوانند دیدگاه‌ها و بهترین شیوه‌ها درباره موضوعات شهری  تبادل کنند که تاثیری مستقیم یا غیرمستقیم را در مورد دیدگاه اتحاد آسیایی دارد.
اعضای هیات مدیره مجمع شهرداران آسیا شامل 811 شهر از 8 کشور جمهوری اسلامی ایران، بحرین، قطر، فلسطین، ترکیه، ویتنام، پاکستان و تایلند هستند.
 


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

چه مطالبی را با توجه به اینکه وبلاگ اموزشی است نیاز است بیشتر به آن بپردازیم متشکرم

آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 891
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 109

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 662
:: باردید دیروز : 48
:: بازدید هفته : 775
:: بازدید ماه : 2721
:: بازدید سال : 11621
:: بازدید کلی : 132162