«احمدی‌نژاد زهر در کام حقیقت ریخت»
بورس و اوراق بهادار، بازاریابی داخلی و خارجی، اقتصادی، مدیریت، بازرگانی، قوانین امور گمرکی
تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
«احمدی‌نژاد زهر در کام حقیقت ریخت»
جمعه 28 تير 1392 ساعت 3:26 | بازدید : 571 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم، افزود: اگر اهتمام و تلاش مجلس نبود ذخیره ارزی کشور از بین می‌رفت و همچون سهم صنعت که تنها به طرح مسکن مهر رسید، ذخیره ارزی کشور نیز دچار وضعیتی نگران کننده شده بود.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه فاصله میان آنچه وعده شد با آنچه عملی شد گسترده است، گفت: احمدی‌نژاد به نام عدالت زهر در کام حقیقت ریختند.

کمال الدین پیرموذن در گفت وگو با خانه ملت، با یادآوری شعارهای دولت نهم مبنی بر آوردن پول نفت بر سر سفره های مردم، توضیح داد: در هشت سال اخیر به رغم این شعارهایی درباره تقسیم عادلانه پول نفت، سفره های مردم کوچک و کوچک‌تر شد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت قول داده بود تا دو و نیم میلیون فرصت شغلی ایجاد کند ولی نه تنها یک فرصت شغلی ایجاد نشد بلکه با سوء مدیریت و عدم بها دادن به اقتصاد مولد بسیاری از کارخانجات تعطیل و به مرز ورشکستگی رسیدند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با انتقاد از اینکه دولت به نام عدالت زهر بر کام حقیقت ریخت، ادامه داد: به مهرورزی بسیاری از دلسوزان نظام را آزردند و با آنها نامهربانی کردند و از رئیس دولت گرفته تا اطرافیانشان هر نماینده‌ای را که در مجلس هشتم، نهم و دهم زبان به انتقاد گشود مورد غضب قرار دادند. پیرموذن با بیان اینکه در حوزه مسائل عمرانی دولت در چند سال اخیر نسبتاً خوب عمل کرد، گفت: ولی متاسفانه فاصله بین آنچه هست و آنچه قرار بود باشد بسیار عمیق و گسترده است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت در این هشت سال به جای تاکید بر آموزه های اسلامی که در آنها به جای دادن ماهی، ماهی گیری را به فرد نیازمند یاد می‌دهند، هر ماه یک ماهی کوچک در قالب یارانه به مردم اعطا کرد که ماحصل آن فقر، بیکاری و تورم شد و آثار زیان باری را در حوزه های اقتصاد و جامعه به وجود آورد. عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم، افزود: اگر اهتمام و تلاش مجلس نبود ذخیره ارزی کشور از بین می‌رفت و همچون سهم صنعت که تنها به طرح مسکن مهر رسید، ذخیره ارزی کشور نیز دچار وضعیتی نگران کننده شده بود.

وی ادامه داد: بداخلاقی، بی ثباتی و تشویش روحی موجود در روزگار کنونی ناشی از تملق گویی و چاپلوسی و تمجیدهای بیهوده‌ای است که اطرافیان رئیس دولت در حق وی ملحوظ داشتند. این نماینده مجلس نهم یادآور شد: به کار گرفتن مدیریت خسته و بسته و نه شایسته با به کار گیری سربازان و نه ژنرال ها در عرصه داخل از یک سو و از سوی دیگر اعمال تحریم از سوی استکبار جهانی باعث شد تا ایران و ایرانی در این چند سال درگیر مشکلات عدیده‌ای باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با باین اینکه دولت به زمین و زمان بدهکار است، افزود: دولت به بسیاری از پیمانکاران، کارمندان، بازنشستگان و بانک ها بدهکار است و میزان قابل توجه‌ای نیز بدهی خارجی دارد.

ویژه‌خواری در دولت نهم و دهم پررنگ بود
وی با انتقاد از پررنگ بودن ویژه خواری در دولت نهم و دهم، ادامه داد: مسئولان یک شب تعرفه واردات خودرو را بر‌می‌داتشند و اطرافیانشان تا آنجا که برایشان مقدور بود خودرو لوکس و گران قیمت وارد می‌کردند و بعد از اتمام خرید آنها دوباره تعرفه‌ها را اعمال می‌کردند. پیرموذن تصریح کرد: دولت می‌توانست با ۳۰ میلیارد دلار واردات کشور را مدیریت کند اما به دلیل سوء مدیریت رقمی معادل با ۸۰ میلیارد دلار را برای واردات از خارج از جیب ملت هزینه کرد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: دیوانسالاری خشک و کم لطفی به مراجعان بسیار برای ملت ایران به طور عام و برای بیماران بیمارستان‌ها به طور خاص دردناک بود. وی با انتقاد از سوء مدیریت تیم اقتصادی دولت، گفت: نتیجه عملکرد منفی این دولت، گران شدن دارو به خصوص داروی بیماران سرطانی شد که این بیماران و خانواده‌هایشان را درمانده کرده است.

پیرموذن با انتقاد از عملکرد منفی آموزش و پرورش و همچنین وزارت کشور، تصریح کرد: ماحصل این سوء مدیریت باعث شد تا در همین هفته ۷ دانش آموز معصوم و بی گناه به دلیل نبود نجات غریق در دریا غرق شوند. این نماینده مجلس نهم، افزود: افراطی‌گری باعث شده تا با بسیاری از همسایگان کشور رابطه صمیمانه‌ای نداشته باشیم. عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم با بیان اینکه در استان اردبیل به رغم تعهدات، دولت بسیاری از مصوبات را اجرا نشده رها کرده است، ادامه داد: سه پروژه عمده راه‌آهن، پتروشیمی و نفت مغان با سرعت لاکپشتی پیش می‌رود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: رئیس دولت در صحبت‌های خود تنها نیمه پر لیوان را نشان می‌داد در صورتی که نیمه خالی را از افکار عمومی پنهان کرد.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

چه مطالبی را با توجه به اینکه وبلاگ اموزشی است نیاز است بیشتر به آن بپردازیم متشکرم

آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 891
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 109

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1470
:: باردید دیروز : 48
:: بازدید هفته : 1583
:: بازدید ماه : 3529
:: بازدید سال : 12429
:: بازدید کلی : 132970