نرخ تورم مردادماه ۳۵.۱%
بورس و اوراق بهادار، بازاریابی داخلی و خارجی، اقتصادی، مدیریت، بازرگانی، قوانین امور گمرکی
تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
نرخ تورم مردادماه ۳۵.۱%
چهار شنبه 13 شهريور 1392 ساعت 17:45 | بازدید : 484 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

نرخ تورم مردادماه ۳۵.۱%
درصد تغییرات شاخص کل ( نرخ تورم شهری ) در دوازده ماه منتهی به مرداد ماه سال 92 نسبت به دوره مشابه سال قبل 35/1 درصد است که نسبت به تورم دوازده ماه منتهی به تیرماه 1392 (33/9) افزایش یافته است.
به گزارش عیارآنلاین به نقل از تسنیم، مرکز آمار در تازه ترین آمار رسمی خود به تشریح جزئیات شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی خانوار شهری در مردادماه پرداخت و اعلام کرد: نرخ تورم در مردادماه به ۳۵٫۱ درصد رسیده است.
برهمین اساس شاخص کل (برمبنای ۱۰۰-۱۳۹۰) در مرداد ماه سال ۱ ۳۹۲ عدد ۱۶۸/۱  را نشان می‌دهد که نسبت به ماه قبل ۱/۸ درصد افزایش داشته است. افزایش شاخص کل نسبت به ما مشابه سال قبل ( تورم نقطه به نقطه ) ۳۸/۴ درصد می‌باشد. درصد تغییرات شاخص کل ( نرخ تورم شهری ) در دوازده ماه منتهی به مرداد ماه سال ۹۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۵/۱ درصد است که نسبت به تورم دوازده ماه منتهی به تیرماه ۱۳۹۲ (۳۳/۹) افزایش یافته است.
مرکز آمار در این گزارش تصریح کرده که شاخص گروه عمده « خوراکی‌ها ، آشامیدنیها و دخانیات » در این ماه به رقم ۲۱۰/۴ رسید که نسبت به ماه قبل ۲/۱ درصد افزایش نشان می دهد. شاخص گروه اصلی « خوراکی ها » در ماه موردبررسی به عدد ۲۰۸/۱ رسید که نسبت به ماه قبل ۲/۱ درصد افزایش نشان میدهد.
همچنین شاخص گروه اصلی « خوراکی‌ها» نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵۰/۸ درصد افزایش نشان میدهد و نرخ تورم دوازده ماه این گروه ۵۱/۷ درصد است. شاخص گروه عمده « خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات » نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵۲/۷ درصد افزایش نشان می دهد و درصد تغییرات این گروه در دوازده ماه منتهی به مرداد ماه ۹۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵۳/۳ ردصد است که نسبت به تورم دوازده ماهه منتهی به تیمراه ۱۳۹۲ (۵۲/۷) افزایش یافته است.

شاخص گروه عمده « کالاهای غیرخوراکی و خدمات» در مرداد ماه ۹۲ به رقم ۱۵۳/۷ رسید که ۱/۷ درصد نسبت به ماه قبل افزایش نشان می دهد میزان افزایش شاخص گروه عمده « کالاهای غیرخوراکی و خدمات » نسبت به ماه مشابه سال قبل ۳۲/۶ درصد بوده است و نرخ تورم دوازده ماه منتهی به مرداد ماه سال ۱۳۹۲ نسبت به دورهمشابه سال قبل این گروه ۲۸/۳درصد است که نسبت به تورم دوازده ماهه منتهی به تیرماه ۱۳۹۲( ۲۷/۱) افزایش یافته است

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

چه مطالبی را با توجه به اینکه وبلاگ اموزشی است نیاز است بیشتر به آن بپردازیم متشکرم

آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 891
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 109

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 810
:: باردید دیروز : 48
:: بازدید هفته : 923
:: بازدید ماه : 2869
:: بازدید سال : 11769
:: بازدید کلی : 132310