بورس و اوراق بهادار، بازاریابی داخلی و خارجی، اقتصادی، مدیریت، بازرگانی، قوانین امور گمرکی
تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
پنج شنبه 14 آبان 1394 ساعت 1:42 | بازدید : 455 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

Commeank، دومین بانک بزرگ در آلمان، تصمیم گرفت که برای اولین بار از سال 2007 تاکنون به ازای هر سهم 0.2 یورو سود پرداخت کند. درآمد خالص این بانک در 9 ماه سال 2015 افزایشی 62.5درصدی پیدا کرد، در حالیکه برای مدت زمان مشابه در سال قبل رقم 853 میلیون یورو به ثبت رسیده است. طبق قیمت های جاری بازار، ممکن است بازدهی سود سهام به 2% برسد. آمار ثبت شده هنوز اعلام نشده اند اما برای فوریه تا مارس زمانبندی شده است. آیا افزایش قیمت سهام Commeank stocks ادامه خواهد یافت؟

ارزش سهام این بانک از ابتدای سال جاری تاکنون 4% کاهش پیدا کرده است در حالیکه شاخص DAX که این سهام را در خود گنجانیده است 11.6% رشد پیدا کرده است. اعتقاد ما بر این است که ارزش سهام Commeank بیش از حد پایین است. نسبت P/B (نسبت قیمت به ارزش دفتری) برابر است با 0.45 که تقریباً دو برابر کمتر از دیگر بانک های مشابه اروپایی است (0.87). بخشی از دلیل تاخیر در رشد سهام به اخباری مربوط می شود که انتظار می رود "مارتین بلسینگ"، مدیر اجرایی Commeank از کار کنار برود و نام جایگزین وی هنوز مشخص نیست هرچند به زودی اعلام خواهد شد.

 

CBK در نمودار روزانه (D1) درون یک کانال صعودی قرار دارد اما هنوز پایین تر از خط میانگین حرکتی 200 روزه به سر می برد. اندیکاتورهای Parabolic و MACD علائم خرید ارائه می دهند. نوسانگر RSI رو به رشد است اما هنوز به منطقۀ سقف خرید نرسیده است و دارای واگرایی نمی باشد. خطوط بولینگر در حال باز شدن از هم هستند که نشان دهندۀ افزایش نوسان است. این خطوط جهتی صعودی دارند. دو شمع آخر بالای خطوط بولینگر به سر می برند که علامت دیگری است از خرید. اگر قیمت سهام Commeank از اوج دوم نوامبر زمانیکه سود سهام اعلام شده سهامش را تا 10.83 بالا برد، عبور کند در آن صورت روند صعودی توسعه پیدا خواهد کرد. از 10.83 می توان به عنوان نقطۀ ورود به بازار استفاده کرد. توقف ضرر اولیه را می توان پایین خط روند و دو کف فراکتال در 9.8 قرار داد. ما همزمان با باز کردن دستور در حال انتظار ، توقف ضرر را به سمت کف فراکتال بعدی به دنبال علامت Parabolic حرکت می دهیم. بنابراین ما در حال تغییر نسبت احتمالی سود/زیان به نقطۀ تراز بین سود و زیان هستیم. معامله گران ریسک گریز می توانند پس از انجام معامله به نمودار چهارساعته (H4) توجه کنند و در آن یک توقف ضرر قرار دهند و آن را در جهت معامله حرکت دهند. اگر قیمت بدون رسیدن به دستور در 9.8 به سطح توقف ضرر در 10.83 برسد در آن صورت توصیه می کنیم که معامله لغو گردد چراکه بازار دچار تغییرات درونی ای شده است که مورد توجه قرار نگرفتند.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست






























می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

چه مطالبی را با توجه به اینکه وبلاگ اموزشی است نیاز است بیشتر به آن بپردازیم متشکرم

آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 891
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 109

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1585
:: باردید دیروز : 48
:: بازدید هفته : 1698
:: بازدید ماه : 3644
:: بازدید سال : 12544
:: بازدید کلی : 133085